به منظور حفاظت از عرصه‌های طبیعی و جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های جنگلی براساس هماهنگی‌های انجام شده تمامی خودرو‌های مشکوک محور میمند به سیمکان جهرم کنترل و بازرسی می‌شوند.  

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یونس رحمت بر رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان فیروزآباد،گفت: این اقدام برای جلوگیری از قطع و حمل درختان جنگلی اجرا  می شود که خودرو‌های عبوری مشکوک بازرسی و تحت نظارت و کنترل قرار می‌گیرند.

او، بیان کرد:  جلوگیری از وقوع جرم در عرصه‌های منابع طبیعی  ازجمله حمل چوب و زغال جنگلی با هماهنگی‌های به عمل آمده با دادستان این شهرستان محور میمند - سیمکان تحت نظارت دقیق قرار گرفته است.

رحمت بر، با اشاره به برخورد قانونی با خودرو‌های حامل چوب قاچاق تصریح کرد: با حضور مستمر نیرو‌های منابع طبیعی در عرصه‌های جنگلی متخلفان دیگر قادر به قطع درخت نیستند و آسیب به این عرصه‌ها کاهش چشمگیری می یابد.

  رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان فیروزآباد، از مردم  طبیعت دوست درخواست کرد با مشاهده هر گونه موارد مشکوک در عرصه های منابع طبیعی مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴  یگان امداد جنگل ومرتع اطلاع دهند. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار